12.03.2014.

Ivica Kostelić na istarskom štandu u Kranjskoj Gori

Istra i Hrvatske i ove su godine predstavile su svoju turističku ponudu na 53. Pokalu Vitranc u Kranjskoj Gori. Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji, u suradnji s Turističkom zajednicom Istarske županije i Turističkom zajednicom grada Vrsara, 8. i 9. ožujka predstavilo je turističku ponudu na jednom od najznačajnijih sportskih događaja u Sloveniji – veleslalomskim i slalomskim utrkama Svjetskoga kupa najboljih muških skijaša u Kranjskoj Gori.

Hrvatsko predstavništvo u VIP i medijskom centru,  pred više od 400 domaćih i stranih novinara te drugih VIP gostiju, predstavilo je promotivni materijal aktualne hrvatske i istarske turističke ponude, a samu prezentaciju obogatila je i degustacija istarske medice i biske te istarskoga pršuta, dok su na cilju staze, uz ostale sponzore, bili postavljeni veliki transparenti s logotipom Hrvatske turističke zajednice.

Istarsku ponudu pratila su vina F & F Ravalico iz Nove Vas kraj Brtonigle i s istog područja Novacco Vina iz mjesta Fernetići. Prisutne posjetitelje razveselile su i male marmeladice u staklenim tegicama Zigante delice iz ponude tvrtke Zigante tartufi.

U promociji na štandu Turističke zajednice Vrsara tik do istarskog, uz predstavnike TZ Vrsara sudjelovali su i članovi vrsarske udruge ugostitelja Paulo Šverko iz restorana Fančita i Mirjana Živković iz restorana Srdela. Uz vina Damjanića i Agrolagune, goste su osvježili i medenicom obiteljskog gospodarstva Grappa iz Vrsara i biskom obitelji Benčić iz Motovuna. Velikoj gužvi u VIP zoni doprijeli su zasigurno i pršuti proizvođača Dujmovića iz Tinjana i raznovrsni suhomesnati proizvodi.

I ove je godine štand posjetio Ivica Kostelić i oduševljenim fanovima dijelio autograme i fotografirao se s njima. U sklopu Vitranca započela je i velika promocijska akcija pod nazivom »OBJEMITE POMLAD NA HRVAŠKEM« koju je organiziralo Predstavništvo u Sloveniji u suradnji sa TZŽ Kvarnera i TZŽ Istre te je nazočnima podijeljen velik broj letaka na kojima se, uz popis i linkove najatraktivnijih događanja,  nalazi i vrijednosni bon od 20 eura koji gost može iskoristiti u nekom od hotela u Istri i Kvarneru koji su uključeni u akciju.

53. Pokal Vitranc medijski je izuzetno dobro popraćeno događanje kojega je prenosilo više od  20 svjetskih TV kuća, a u dva dana utrke je posjetilo 10.000 domaćih i stranih posjetitelja.

Povodom najave toga velikog sportskog događaja, direktor predstavništva Goran Blažić sudjelovao je na konferenciji za medije organizacijskog odbora Pokala održanoj 28. veljače.

Hrvatska turistička zajednica

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016, 2017 and 2018


  • Istria 52 Places To Go In 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking