07.06.2014.

Brazilska televizija Record snima u Hrvatskoj

U Hrvatskoj će u razdoblju od 8. do 17. lipnja boraviti ekipa brazilske televizije snimajući seriju reportaža za emisiju Journal da record. U organizaciji Hrvatske turističke zajednice i suradnji s ustrojem županijskih i lokalnih turističkih zajednica, ekipa emisije koju čine producentica Rosana Janco Mamani, novinar Luiz Gustavo da Luz, kamerman Edgar Luchetta i tehničar Jose Paulo de Souza, tijekom boravka u Hrvatskoj posjetit će Zagreb, Nacionalni park Plitvička jezera, Zadar, Šibenik, Trogir, Split, Ston, Dubrovnik, Vukovar i Ilok te Pulu, Nacionalni park Brijune i Rovinj u Istri.

Tom prilikom snimit će brojne zanimljivosti među kojima i najmanji grad na svijetu Hum, uživati u degustacijama vina i maslinova ulja, ali i naučiti mnogo o povijesti kravate i njezinoj domovini porijekla te poznatoj Kravat pukovniji odjevenoj u tradicionalne uniforme kakve su hrvatski vojnici nosili u tridesetogodišnjem ratu.

Zasigurno će biti zanimljivo praćenje otvaranja Svjetskog nogometnog prvenstva 12. lipnja čiju će utakmicu otvaranja pratiti preko dvije milijarde gledatelja, a koju s domaćinom Brazilom igra upravo Hrvatska. Želeći snimiti emocije i doživjeti hrvatsku strast za nogometom, četveročlana televizijska ekipa u Zagrebu će na Trgu bana Josipa Jelačića u izravnom prijenosu, s mnogobrojnim gledateljima, pratiti utakmicu, te tom prilikom intervjuirati i Brazilce na Trgu.

Snimljeni sadržaj s desetodnevnoga putovanja Hrvatskom emitirat će se u dnevnom programu od ponedjeljka do petka, u prime time terminu, svaka reportaža u trajanju od osam do deset minuta. Bit će ovo izvanredna reklama hrvatskome turizmu, osobito ako se uzme u obzir činjenica da je dnevna gledanost emisije Journal da record 62 milijuna gledatelja. Svakako će to potaknuti i daljnji interes s brazilskoga tržišta koji iz godine u godinu raste, pa je tako u 2013. godini zabilježeno čak 76 posto više dolazaka, odnosno 61 posto više noćenja s brazilskoga tržišta u usporedbi s godinom ranije, dok su pokazatelji turističkoga prometa za prvih pet mjeseci 2014. također dobri te se bilježi 5 posto više dolazaka i 9 posto više noćenja u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Zanimljiv je profil gostiju koji dolaze s brazilskoga tržišta, riječ je o gostima srednje/visoke klase, visokog obrazovanja, dok je prosječna dužina boravka istoga gosta 13,4 dana. Jednako tako, činjenica da čak 73% gostiju koristi hotelski smještaj, a prosječna dnevna potrošnja im je 203 eura, kao i interes za umjetnošću i kulturom, touringom, izletima, kupnjom i eno-gastro rutama te razdoblje putovanja od svibnja do listopada, čini ih iznimno poželjnim gostima kojima Hrvatska može ponuditi mnogo i doista opravdati njihova očekivanja. Kvaliteta ponude, gostoljubivost Hrvata, prekrasna priroda i bogata kulturna baština, ali i činjenica da se čak 60 posto Brazilaca kao gosti iznova vraćaju, poticaj je za daljnjim kvalitetnim radom i zalaganjem na brazilskome tržištu.

 

Hrvatska turistička zajednica

Email

Međunarodne pohvale turističkoj Istri

  • Best Olive Oil Region in the world 2016, 2017 and 2018


  • Istria 52 Places To Go In 2017

  • 10 Best European
    Wine Destinations 2016

  • 10 Best Wine Travel Destinations 2015

  • World's 2nd Best Olive Oil Region 2010 - 2015

  • Top 10 Valentine's Day Retreats 2014

Uz značajnu medijsku pokrivenost u časopisima kao što su National Geographic Traveler i Huffington Post, te u uglednim turističkim vodičima kao što je Lonely Planet, međunarodni novinari i touroperatori nastavljaju hvaliti Istru i njenu ponudu, uvrštavajući je među najbolje svjetske destinacije.

Booking