Workshop
Društvene mreže i primjeri najbolje prakse
Turistička zajednica Istre organizirala je poslovnu radionicu na temu digitalnog marketinga i njegovih prednosti, s ciljem da na kvalitetetan način zaokruži kampanju #ShareIstria, a namijenjenu domaćim turističkim snagama, zahvaljujući kojima je Istra postigla i uspješno drži svoj visoki standard i reputaciju.
Na našim stranicama možete preuzeti prezentaciju i pogledati video zapis s workshopa održanog u rovinjskom hotelu Lone 8. srpnja 2016. godine, pod vodstvom predavača Kena Herrona:
» Prezentacija Društvene mreže i primjeri najbolje prakse 2016 (pdf/4MB)
Sadržaj/Content:
#ShareIstria
Uvod/Introduction: Denis Ivošević, ITB Managing Director
Ken Herron
00:13:10 Introduction
00:22:40 Practices
Follower Management, Audience Management, Content Management
00:33:05 Posts:
Photos, Videos, Emoji, Length, Frequency, Timing, Keywords, Hashtags, Tagging, Amplification, Integration, Analytics
00:45:40 Networks
Facebook, Instagram, Twitter, Vine, Periscope, Pinterest, Google+, LinkedIn, SlideShare, YouTube, Snapchat
01:09:40 Tools
Native Mobile Apps, ManageFlitter, Adobe Spark Post, Foodie, Layout, Waterlogue, Moju, Hyperlapse, Ditty, Flipagram, Quik (formerly Replay), Animoto, ThingLink
01:25:30 Mistakes
01:35:40 Daily Checklist
01:44:00 Q&A
Hvala/Thank you!
Ken Herron & Istria Tourist Board
www.istra.com/shareistria